Czy da radę zrobić grę karcianą bez opierania się na RNG?
Przyszła pora na ostatni wywiad nagrany podczas CD-Action Expo. Moim ostatnim rozmówcą była Patrycja z Lemonation, która razem ze swoim zespołem pracuję nad stworzeniem gry karcianej. Jedną z rzeczy, która ma wyróżniać całość na tle innych tego typu produkcji jest nie opieranie się na ślepym trafie Bogów RNG. Poza tym w rozmowie pojawiły się też takie kwestie jak: monetyzacja gier karcianych oraz wykorzystywanie AI. Jednak jakie odpowiedzi padły w związku z tymi zagadnieniami? Tego dowiecie się już z samego wywiadu.
Dla tych, których ominęły poprzednie materiały z CD-Action Expo:
– Relacja z Imprezy
– Wywiad z Odd Qubit
– Wywiad z Scriptwelder
– Wywiad z Fornixa Games
– Wywiad z Project Mox
– Wywiad z Kasur Games
– Wywiad o inicjatywie Wioska Gothic